[HD 720p] Mitt stora feta grekiska bröllop (2002) Spela Strömmande

ladda ner film Mitt stora feta grekiska bröllop i topp videoformat. ladda ner hela Mitt stora feta grekiska bröllop i högsta kvalitet. titta hela filmen Mitt stora feta grekiska bröllop i bästa videoformat. fullständig strömning Mitt stora feta grekiska bröllop i HD-video. fullständig film streaming Mitt stora feta grekiska bröllop i bästa kvalitet.


kommer du att inse en omfattande beskrivning av Mitt stora feta grekiska bröllop nedan:
  • Originaltitel : My Big Fat Greek Wedding
  • Film titel i ditt land : Mitt stora feta grekiska bröllop
  • År av film : 2002
  • Genrer av film : Komedi, Drama, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2002-02-22
  • Företag av film : MPH Entertainment, Playtone Productions, Gold Circle Films,
  • Länder film : Canada, United States of America,
  • Språk film : ελληνικά, English,
  • Varaktighet film : 91 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.1
  • Youtube ID för filmen : O2mecmDFE-Q
  • Översättning av film : FI,EN,ZH,IT,RU,FR,PT,HU,SV,SK,CS,DA,NL,EL,HE,DE,ES,PT,UK,TR,KO,PL,
  • Aktörer som film :Lainie Kazan (Maria Portokalos), Christina Eleusiniotis (Toula as child), Frank Falcone (Suitor), Michael Constantine (Gus Portokalos), Nia Vardalos (Toula), John Corbett (Ian Miller), Bruce Gray (Rodney Miller), Gia Carides (Cousin Nikki), Marita Zouravlioff (Toula Teenager), Bess Meisler (Yiayia), Gerry Mendicino (Uncle Taki), Fiona Reid (Harriet Miller), Louis Mandylor (Nick Portokalos), Joey Fatone (Angelo), Andrea Martin (Aunt Voula), Jayne Eastwood (Mrs. White)

0259446

Mitt stora feta grekiska bröllop är en bra film utsöndras genom MPH Entertainment, Playtone Productions, Gold Circle Films, som har en beskrivning av filmen är "Toula Portokalos med sitt toviga hår och sina tjocka glasögon är sin grekiska familjs värsta mardröm: Hon är trettio år gammal och fortfarande inte gift. Men när Toula förändrar sitt utseende och börjar jobba på en resebyrå möter hon den charmige Ian Miller. Ett äktenskap är i sikte. Det är bara ett problem: Han är inte grek! Så medan romantiken slår ut i full blom måste Toula försöka dölja Ian för sin familj - och dölja sin familj för honom...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

Du bör ha se till att du är söka efter Filmer efter titel Mitt stora feta grekiska bröllop, du är på den rätta hemsida. Här kan du se framåt till gratis eller ladda ner den från din mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. Du har även möjlighet att titta voluminös senaste filmtitlar utan kostnad genom att registrera vara ett slag medlem. du särskilt tar 2 minuter registrera dig njuta av miljarder senaste filmerna gratis

... online streaming Mitt stora feta grekiska bröllop i högkvalitativ video 720p ....




Producer : Gary Goetzman, Director : Joel Zwick, Editor : Mia Goldman, Screenplay : Nia Vardalos, Original Music Composer : Alexander Janko, Original Music Composer : Chris Wilson, Producer : Tom Hanks, Producer : Rita Wilson, Director of Photography : Jeff Jur
självklart, nu du kan se film avseende Mitt stora feta grekiska bröllop fullständigt längd och hitta den url till detta video Mitt stora feta grekiska bröllop i högupplöst format.


Tags: usa, parents kids relationship, greece, culture clash, midlife crisis, restaurant, bad mother-in-law, mother-in-law, parents-in-law, son-in-law, father-in-law, patriarch, bad father-in-law, greek, wedding, family, xenophobia,

[HD 720p] Mitt stora feta grekiska bröllop (2002) Spela Strömmande Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD 720p] Mitt stora feta grekiska bröllop (2002) Spela Strömmande"

Post a Comment