[HD 1080p] Prinsen Och Jag (2004) Fullständig Strömning

ladda ner hela Prinsen Och Jag i HD-video. spela strömmande Prinsen Och Jag i bästa kvalitet. titta hela filmen Prinsen Och Jag i högupplöst format. ladda ner film Prinsen Och Jag i bästa look videoformat. spela film Prinsen Och Jag i topp videoformat.


du kan se en omfattande beskrivning av Prinsen Och Jag nedan:
  • Originaltitel : The Prince & Me
  • Film titel i ditt land : Prinsen Och Jag
  • År av film : 2004
  • Genrer av film : Komedi, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2004-03-28
  • Företag av film : Paramount Pictures, Lions Gate Films, Epsilon Motion Pictures, Stillking Films, Sobini Films,
  • Länder film : Czech Republic, United States of America,
  • Språk film : Dansk, Deutsch, English,
  • Varaktighet film : 107 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.8
  • Youtube ID för filmen : IWkNz_5tLac
  • Översättning av film : ZH,EN,FR,TR,SV,CS,HU,PT,DA,RU,HE,IT,BG,EL,PT,ES,NL,PL,DE,
  • Maska av film :Klára Issová (English Teacher's Assistant), Miranda Richardson (Queen Rosalind), Luke Mably (Prince Edvard), Elisabeth Waterston (Beth Curtis), Zachary Knighton (John Morgan), Julia Stiles (Paige Morgan), John Bourgeois (Ben Morgan), Alberta Watson (Amy Morgan), Ben Miller (Soren), Eliza Bennett (Princess Arabella), Richard Lee (Deli Patron), James Fox (King Haraald)

0337697

Prinsen Och Jag är den främsta film utsöndras genom Paramount Pictures, Lions Gate Films, Epsilon Motion Pictures, Stillking Films, Sobini Films, som kommer med en beskrivning av filmen är "För att fly undan sina kungliga förpliktelser utger sig den danske kronprinsen Edward för att vara en utbytesstudent, vilket leder till att han träffar den vackra och ambitiösa Paige på ett universitet i Wisconsin. De blir blixtförälskade i varandra, men när de avslöjas av den sensationslystna skvallerpressen hinner verkligheten i kapp Paige. Hon måste välja mellan kärleken till prinsen på den vita springaren och sina egna livsdrömmar och ambitioner. Är det ett för stort steg för en vanlig amerikansk flicka att flytta till det lilla kungadömet Danmark, gå i prinsesskola och för alltid leva i ljusskenet från paparazzifotografernas kamerablixtar? En synnerligen aktuell historia om vilka förpliktelser som följer om man väljer ”prinsen och halva kungariket” och om vilken dramatisk förändring det innebär att plötsligt befinna sig i den glamorösa och mytomspunna kungliga världen.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

Om du syftar till att söka efter Filmer efter titel Prinsen Och Jag, du är bra på idealisk hemsida. Här kan du förvänta gratis eller ladda ner den från din egen mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. det är möjligt också titta tusentals senaste filmtitlar gratis genom att registrera närvarande är en medlem. du bara tar två minuter att registrera och ta emot variant senaste filmerna helt fri

... titta på strömmande Prinsen Och Jag i hög kvalitet 720p ....




Casting : Kerry Barden, Special Effects Coordinator : Kaz Kobielski, Hairstylist : Beatrice De Alba, Editor : Steven Cohen, Makeup Artist : Ivo Strangmüller, Screenplay : Michael Begler, Executive Producer : Robin Schorr, Hairstylist : Karola Dirnberger, Art Department Coordinator : Ian Hall, Costume Design : Magali Guidasci, Director of Photography : Alex Nepomniaschy, Screenplay : Jack Amiel, Producer : Mark Amin, Makeup Artist : Katie Brennan, Casting : Nancy Bishop, Original Music Composer : Jennie Muskett, Director : Martha Coolidge, Art Department Coordinator : Ján Svoboda, Casting : Robin D. Cook, Hairstylist : Libuse Barlova, Production Design : James H. Spencer, Makeup Artist : Kristen Paynter, Script Supervisor : Kathryn Buck, Casting : Mark Bennett, Set Costumer : Patricie Soptenková, Casting : Gail Stevens, Hairstylist : Rikke Dengso, Assistant Director : Jakub Dvorak, Costume Supervisor : Robert Iannaccone, Story : Mark Amin, Executive Producer : Cami Winikoff, Screenplay : Katherine Fugate, Casting : Suzanne Smith, Casting : Billy Hopkins, Story : Katherine Fugate
säker, nu du kan titta på film förbunden med Prinsen Och Jag fullständigt längd och erhålla den anslutning till detta film Prinsen Och Jag i högsta kvalitet.


Tags: secret identity, wisconsin, prince, college, modesty, romantic comedy, student, falling in love, woman director, young adult,

[HD 1080p] Prinsen Och Jag (2004) Fullständig Strömning Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD 1080p] Prinsen Och Jag (2004) Fullständig Strömning"

Post a Comment