[HD 720p] Mitt liv som popstjärna (2003) Ladda Ner Hela

titta hela filmen Mitt liv som popstjärna i bästa look videoformat. spela strömmande Mitt liv som popstjärna i högsta kvalitet. ladda ner film Mitt liv som popstjärna i hd-format. fullständig strömning Mitt liv som popstjärna i bästa videoformat. online streaming Mitt liv som popstjärna i högkvalitativ video.


kan du upptäcka en omfattande beskrivning av Mitt liv som popstjärna nedan:
  • Originaltitel : The Lizzie McGuire Movie
  • Film titel i ditt land : Mitt liv som popstjärna
  • År av film : 2003
  • Genrer av film : Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2003-04-25
  • Företag av film : Walt Disney Pictures, Teen Life Productions,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : Italiano, English,
  • Varaktighet film : 90 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.8
  • Youtube ID för filmen : D9iltFxTRPw
  • Översättning av film : RO,HE,FR,EN,DE,IT,DA,CS,SV,HU,PT,RU,BG,PL,KO,ES,PT,SK,NL,
  • Aktörer som film :Carly Schroeder (Melina Bianco), Christine Lippa (Parent #2), Jody Racicot (Giorgio), Ona Grauer (Model #1), Katy Louise Saunders (Cute Girl #1), Hilary Duff (Lizzie McGuire), Jake Thomas (Matt McGuire), Paolo Giovannucci (Florista #1), Marcus Hondro (Janitor), Hallie Todd (Jo McGuire), Heather Laura Gray (Background Dancer), Peter Kelamis (Dr. Comito), Robert Carradine (Sam McGuire), Yani Gellman (Paolo Valisari), Dan Joffre (Parent #3), Antonio Cupo (Model #2), Aaron Douglas (Paparazzo #2), Alex Borstein (Miss Ungermeyer), Evangeline Lilly (Police Officer), Ilaria Tommasino (Small Child #2), Daniel Escobar (Mr. Escobar), Brent Chapman (Parent #1), Adam Lamberg (David Gordon), Morgan Tanner (Background Dancer)

0306841

Mitt liv som popstjärna är en bättre film utsöndras genom Walt Disney Pictures, Teen Life Productions, utnyttjande av en beskrivning av filmen är "Den blyga och lite bortkomna collegetjejen Lizzie (Hilary Duff) har inte direkt pluggets bästa självförtroende - hon klarar inte ens att hålla tal på skolavslutningen. En dag åker Lizzie och hennes klass på skolresa till Rom. Redan första dagen träffar hon en ung, snygg italienare, Paolo (Yani Gellman). T ill råga på allt råkar han vara ena halvan av en berömd italiensk popduo! Paolo berättar att hans sångerska Isabella slutat - och att Lizzie och Isabella är lika som bär! Eftersom Paolo behöver en ny sångpartner, erbjuder han Lizzie chansen att få ersätta Isabella. Lizzie tvekar, men blir snart allt mer förtjust i idén Och inte bara i den...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

du är nu och där du kommer att titta : Mitt liv som popstjärna från Walt Disney Pictures, Teen Life Productions, i bästa kvalitet och som även är vanligtvis Tillstånd ut ur din land. gör din favoriter omedelbart film, med alla de tryck av en mus! genom användning av en obegränsad andel bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du vill, när du vill!

... spela film Mitt liv som popstjärna i högupplöst format 1080p ....




Director of Photography : Jerzy Zielinski, Editor : Margaret Goodspeed, Writer : Ed Decter, Original Music Composer : Cliff Eidelman, Director : Jim Fall, Writer : Susan Estelle Jansen, Producer : Stan Rogow, Writer : John J. Strauss
självklart, nu du kan titta på film förbunden med Mitt liv som popstjärna fullständigt längd och få den hyperlänk till detta video Mitt liv som popstjärna i HD-video.


Tags:

[HD 720p] Mitt liv som popstjärna (2003) Ladda Ner Hela Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD 720p] Mitt liv som popstjärna (2003) Ladda Ner Hela"

Post a Comment