[HD 1080p] Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Titta Hela Filmen

spela film Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högsta kvalitet. fullständig film streaming Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i bästa look videoformat. online streaming Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i topp videoformat. spela strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i hög kvalitet. ladda ner hela Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högkvalitativ video.


du kan se nu fullständig beskrivning av Mitt stora feta grekiska bröllop 2 nedan:
  • Originaltitel : My Big Fat Greek Wedding 2
  • Film titel i ditt land : Mitt stora feta grekiska bröllop 2
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Romantik, Komedi, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-03-23
  • Företag av film : Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films,
  • Länder film : Canada, United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 94 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.5
  • Youtube ID för filmen : JQ-1Ts3BChM
  • Översättning av film : CS,EN,HE,HU,LT,ES,EL,ES,IT,FR,PT,SV,KO,DA,DE,PT,UK,NL,SK,ZH,PL,BG,TR,RU,
  • Aktörer som film :Peter Tharos (Yanni), Teresa Pavlinek (Dominique), Robert Bellissimo (Toula's Nephew (uncredited)), Gia Carides (Nikki), Julia Gartha (Tiahn), Kathryn Haggis (Marianthi), Harper Gunn (Paris at 4), Maxillian Grimm (Chef (uncredited)), Gerry Mendicino (Uncle Taki), Tannis Burnett (Edie), Theodore Paraskevopoulos (Priest (as Fr. Theodore Paraskevopoulos)), Rita Wilson (Anna), Ashleigh Rains (Wedding Planner), Louis Mandylor (Nick), Dave Reachill (Teacher (uncredited)), Andrea Martin (Aunt Voula), Christopher D. Lindsay (Student (uncredited)), Nia Vardalos (Toula Portokalos), Ethan Pugiotto (Theadore), Lauren Saarimaki (Elizabeth), Kathryn Greenwood (Marge), Alex Wolff (Bennett), John Stamos (George), Aniela Kurylo (Physical Therapist), Kolton Stewart (Clifford), Elena Kampouris (Paris Miller), Hershel Blatt (Tommy), Sam Moses (Kaveh), Roger Wong (Pim), John Corbett (Ian Miller), Michael Constantine (Gus), Chrissy Paraskevopoulos (Jennie), Maria Vacratsis (Aunt Freida), Lainie Kazan (Maria), Constantine Vardalos (Chanter), Jeff White (Patrick), Alec Stockwell (Baird), Ian Gomez (Mike)

3760922

Mitt stora feta grekiska bröllop 2 är en rimlig film tillhandahålls av Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films, med en beskrivning av filmen är "En familjehemlighet samlar än en gång den älskvärda familjen – nu för ett ännu större, och ännu mer grekiskt, bröllop.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och störst starring aktörer.

Om du anstränga sig för att gå till Filmer efter titel Mitt stora feta grekiska bröllop 2, du är bra på den perfekta hemsida. Här kan du se framåt till gratis eller ladda ner den från din egen mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. du har möjlighet att titta olika senaste filmtitlar gratis genom att registrera att vara medlem. du bara tar två minuter för att prenumerera och ta emot ett enormt antal senaste filmerna utan kostnad

... fullständig strömning Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i bästa kvalitet 1080p ....




Editor : Markus Czyzewski, Executive Producer : Scott Niemeyer, Executive Producer : Steven Shareshian, Associate Producer : Jonathan Shore, Associate Producer : Siân McArthur, Associate Producer : Nori Chia, Music Editor : Christopher Lennertz, Executive Producer : Paul Brooks, Cinematography : Jim Denault, Writer : Nia Vardalos, Co-Producer : David Coatsworth, Producer : Tom Hanks, Set Decoration : James Banos, Production Design : Gregory P. Keen, Costume Design : Gersha Phillips, Executive Producer : Nia Vardalos, Director : Kirk Jones, Producer : Rita Wilson
säker, nu du kan se film associerad med Mitt stora feta grekiska bröllop 2 100% längd och erhålla den ansluta till detta film Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i HD-video.


Tags: comedy, wedding,

[HD 1080p] Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Titta Hela Filmen Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD 1080p] Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Titta Hela Filmen"

Post a Comment