[HD] Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (2004) Fullständig Film Streaming

spela strömmande Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i topp videoformat. online streaming Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i högkvalitativ video. spela film Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i HD-video. titta hela filmen Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i högsta kvalitet. ladda ner hela Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i högupplöst format.


du kan se nu fullständig beskrivning av Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta nedan:
  • Originaltitel : The Notebook
  • Film titel i ditt land : Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta
  • År av film : 2004
  • Genrer av film : Romantik, Drama,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2004-06-25
  • Företag av film : New Line Cinema,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 123 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.6
  • Youtube ID för filmen : FC6biTjEyZw
  • Översättning av film : DE,IT,HU,NL,FR,RU,ZH,DA,EL,HE,KO,FI,PT,AR,RO,EN,CS,ES,PT,TR,SV,CA,UK,PL,BG,FR,
  • Aktörer som film :Deborah Hobart (Aunt Kitty), Ed Grady (Harry), Peter Rosenfeld (Professor), Starletta DuPois (Nurse Esther), Mark Garner (Lon's Employee), Barbara Weetman (Buyer #2), Cullen Moss (Bodee), Chuck Pacheco (Bus Driver), Gena Rowlands (Allie Calhoun), Sam Shepard (Frank Calhoun), James Marsden (Lon Hammond Jr.), Matthew Barry (Dr. Barnwell), Rachel McAdams (Allie Hamilton), Todd Lewis (Reporter), Scott Ritenour (Lon's Employee), Heather Wahlquist (Sara Tuffington), Joan Allen (Anne Hamilton), Ryan Gosling (Noah Calhoun), Robert Fraisse (Buyer #1), James Middleton (Aaron), Jamie Anne Allman (Martha Shaw), Jonathan Parks Jordan (Seabrook Boy), Milton Buras (Lon's Employee), Bruce Williamson (Carnival Patron (uncredited)), Taylor Engel (Guy in Movie Theatre (uncredited)), Paul Johansson (Allie's Mom's Ex Boyfriend (uncredited)), James Garner (Duke), Obba Babatundé (Band Leader), David Abrams (Recruit (uncredited)), Bob Forrest (Man Having Dinner in Retirement Home (uncredited)), Rebecca Koon (Aunt Georgia), David Thornton (John Hamilton), Sylvia Jefferies (Rosemary), Kevin Connolly (Fin), Nancy De Mayo (Mary Allen), Jennifer Echols (Nurse Selma), Traci Dinwiddie (Veronica), Elizabeth Bond (Lon's Secretary), Mark Johnson (Photographer)

0332280

Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta är den mest omtyckt film producerad av New Line Cinema, som kommer med en beskrivning av filmen är ""Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta" är berättelsen om de unga älskande Noah Calhoun och Allie Hamilton. Tillsammans får de uppleva en passionerad sommar innan de skiljs åt på grund av klasskillnad och Andra världskriget. Efter år på skiljda håll återförenas de oväntat. Historien om parets starka kärlek och om de hinder som står i vägen för den berättas decennier senare för en kvinna på ett sjukhem, en kvinna som tas om hand av en man som regelbundet kommer på besök och under dessa visiter läser högt för kvinnan ur en mystisk dagbok. Filmen är en berättelse om förlorade möjligheter, om att bli vuxen och om kärlekens magiska kraft.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

kan det vara först fick reda på den här filmen är jag inte helt säker om jag uppskatta idé eller på annat sätt. Efter att ha sett det jag stjäl att förmedla som jag i allmänhet verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de människor som liksom de flesta genre Romantik, Drama, . Vad du kan titta på den helt fri bara klick lämna och registrera, har möjlighet att titta tusentals senaste filmtitlar utan att spendera en krona.

... fullständig strömning Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i bästa kvalitet 720p ....




ADR & Dubbing : Barbara Harris, Sound Effects Editor : Claude Letessier, Hair Department Head : Milton Buras, Art Direction : Scott Ritenour, Stunt Coordinator : Cal Johnson, Dialogue Editor : Thomas O'Neil Younkman, Original Music Composer : Aaron Zigman, Editor : Alan Heim, Producer : Lynn Harris, Sound Re-Recording Mixer : Jon Taylor, Supervising Sound Editor : Kelly Cabral, Boom Operator : Anthony Cargioli, Screenplay : Jan Sardi, Executive Producer : Toby Emmerich, Costume Design : Karyn Wagner, Script Supervisor : Melinda Taksen, Producer : Mark Johnson, Thanks : Bob Forrest, Sound Effects Editor : Rickley W. Dumm, Executive In Charge Of Production : Erik Holmberg, Special Effects Coordinator : Bob Shelley, Screenplay : Jeremy Leven, Casting Associate : Lisa Hamil, Sound Re-Recording Mixer : Brad Sherman, Dialogue Editor : Elizabeth Kenton, Unit Publicist : Peter J. Silbermann, Production Design : Sarah Knowles, Sound Effects Editor : Jason King, Casting : Matthew Barry, Costume Supervisor : Lori Ayala-Read, Set Decoration : Chuck Potter, Unit Production Manager : Avram Butch Kaplan, Director : Nick Cassavetes, Thanks : Paul Johansson, Art Department Coordinator : Kristen Donaldson, Novel : Nicholas Sparks, Supervising Sound Editor : Paul Timothy Carden, Still Photographer : Melissa Moseley, Dialogue Editor : Lauren Stephens, Stunts : George P. Wilbur, Music Editor : Philip Tallman, Casting : Nancy Green-Keyes, Makeup Department Head : Linda Grimes, Executive Producer : Avram Butch Kaplan, Director of Photography : Robert Fraisse
självklart, nu du kan se film förbunden med Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta fullständigt längd och förvärva den hyperlänk till detta film Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta i hög kvalitet.


Tags: poem, river, sadness, fight, love of one's life, dementia, class, secret love, tears, candle, mailbox,

[HD] Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (2004) Fullständig Film Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD] Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (2004) Fullständig Film Streaming"

Post a Comment