[HD 720p] Kungen och jag (1956) Fullständig Strömning

titta på strömmande Kungen och jag i högsta kvalitet. ladda ner hela Kungen och jag i hög kvalitet. online streaming Kungen och jag i bästa kvalitet. spela strömmande Kungen och jag i högupplöst format. titta hela filmen Kungen och jag i hd-format.


kommer du att upptäcka en omfattande beskrivning av Kungen och jag nedan:
  • Originaltitel : The King and I
  • Film titel i ditt land : Kungen och jag
  • År av film : 1956
  • Genrer av film : Drama, Music, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1956-06-29
  • Företag av film : Twentieth Century Fox Film Corporation,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English, ภาษาไทย,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.3
  • Youtube ID för filmen : HvbZNxZFn-g
  • Översättning av film : IT,EN,SV,EL,PT,ZH,HE,PT,ES,FR,DE,DA,KO,TR,
  • Maska av film :Deborah Kerr (Anna Leonowens), Yul Brynner (King Mongkut of Siam), Patrick Adiarte (Prince Chulalongkorn), Rita Moreno (Tuptim), Geoffrey Toone (Sir Edward Ramsay), Charles Irwin (Capt. Orton (uncredited)), Terry Saunders (Lady Thiang), Martin Benson (Kralahome), Alan Mowbray (Sir John Hay), Rex Thompson (Louis Leonowens), Carlos Rivas (Lun Tha)

0049408

Kungen och jag är en bra film tillverkats av Twentieth Century Fox Film Corporation, efter en beskrivning av filmen är "Året är 1862 och den engelska skollärarinnan Anna och hennes son, Louis, reser till Siam på Hans Majestät Konungens inbjudan. Väl där lär Anna konungens barn om västerländska ideal och idéer. Konungen själv får sig också en läxa eller två!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

i händelse av att man fortsätta att jakten på Filmer efter titel Kungen och jag, du är på precis rätt hemsida. Här kan du titta på gratis eller ladda ner den från din mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. du kan titta miljarder senaste filmtitlar för ingenting genom att registrera en medlem. du ensam tar två minuter registrera dig och frossa i olika senaste filmerna för ingenting

... fullständig film streaming Kungen och jag i topp videoformat 720p ....




Assistant Director : Eli Dunn, Art Direction : Lyle R. Wheeler, Editor : Robert L. Simpson, Director of Photography : Leon Shamroy, Art Direction : John DeCuir, Costume Design : Irene Sharaff, Executive Producer : Darryl F. Zanuck, Producer : Charles Brackett, Director : Walter Lang, Set Decoration : Paul S. Fox, Musical : Oscar Hammerstein II, Novel : Margaret Landon, Set Decoration : Walter M. Scott, Hairstylist : Helen Turpin, Screenplay : Ernest Lehman, Original Music Composer : Richard Rodgers, Makeup Artist : Ben Nye
Ja, nu du kan se film av Kungen och jag helt längd och förvärva den ansluta till detta video Kungen och jag i bästa look videoformat.


Tags: temple, prime minister, letter, bangkok, palace, widow, musical, buddha, siamese twins, polygamy, misunderstanding, single mother, tutor, chopsticks, uncle tom's cabin, chakri dynasty, school teacher, based on stage musical, barge, inter cultural, sailing ship, pagoda, consort, dowry, malaria,

[HD 720p] Kungen och jag (1956) Fullständig Strömning Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[HD 720p] Kungen och jag (1956) Fullständig Strömning"

Post a Comment