[1080p] Härmed förklarar jag er Chuck och Larry (2007) Online Streaming

fullständig strömning Härmed förklarar jag er Chuck och Larry i bästa videoformat. spela strömmande Härmed förklarar jag er Chuck och Larry i hög kvalitet. ladda ner film Härmed förklarar jag er Chuck och Larry i HD-video. titta hela filmen Härmed förklarar jag er Chuck och Larry i högkvalitativ video. ladda ner hela Härmed förklarar jag er Chuck och Larry i bästa look videoformat.


du får fullständig beskrivning av Härmed förklarar jag er Chuck och Larry nedan:
  • Originaltitel : I Now Pronounce You Chuck & Larry
  • Film titel i ditt land : Härmed förklarar jag er Chuck och Larry
  • År av film : 2007
  • Genrer av film : Komedi, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2007-07-12
  • Företag av film : Universal Pictures, Happy Madison Productions,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 115 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.8
  • Youtube ID för filmen : ryrFuOLpoOM
  • Översättning av film : NB,PL,RO,EN,DE,IT,RU,TR,HU,FR,SV,PT,NL,SK,DA,ZH,CS,EL,PT,ES,FR,HE,ES,BG,
  • Aktörer som film :David Spade (Transvestite Groupie (uncredited)), Shelby Adamowsky (Tori Valentine), Candace Kita (Hooters Girl), Robert Smigel (Mailman), Becky O'Donohue (Darla), Steve Buscemi (Clinton Fitzer), Brad Grunberg (Bernie), Nicholas Turturro (Renaldo Pinera), Adam Sandler (Charles "Chuck" Levine), Dan Patrick (NY Cop), Richard Kline (Mr. Auerbach), Chandra West (Doctor Honey), Marc Vann (Protestor), Richard Chamberlain (Councilman Banks), Jackie Sandler (Teacher), Blake Clark (Crazy Homeless Man), Tila Tequila (Hooters Girl), Mary Pat Gleason (Teresa), Nick Swardson (Kevin McDonough), Allen Covert (Steve), Dave Matthews (Salesman), Ving Rhames (Fred G. Duncan), Rob Schneider (Asian Minister (uncredited)), Gary Valentine (Karl Eisendorf), Jina Song (Hooters Girl), Jonathan Loughran (David Nootzie), Lena Yada (Hooters Girl), Lance Bass (Band Leader), Peter Dante (Tony Paroni), Kathleen Doyle (Bernie's Mother), Matt Winston (Glen Aldrich), Kevin James (Lawrence "Larry" Valentine), J.D. Donaruma (J.D.), Jessie O'Donohue (Donna), Cole Morgen (Eric Valentine), Dan Aykroyd (Captain Phineas J. Tucker), Michael Buscemi (Higgy), Jessica Biel (Alex McDonough), Jamie Chung (Hooters Girl), Rachel Dratch (Benefits Supervisor), Rob Corddry (Jim the Protestor)

0762107

Härmed förklarar jag er Chuck och Larry är en rimlig film skapad av Universal Pictures, Happy Madison Productions, efter en beskrivning av filmen är "Chuck och Larry jobbar ihop som brandmän och är också bästa vänner trots att deras liv är helt olika: Chuck är singel och Larry är änkling med två små barn. När Larry på grund av en konstig regel inte får utse sina barn till förmånstagare i sin pensionsförsäkring så vänder han sig till Chuck för hjälp. Allt Chuck behöver göra för att pensionsförmånerna ska gå till Larrys barn är att officiellt registrera sig som Larrys sambo. De förväntar sig att allt detta ska bli en enkel sak då ingen någonsin behöver få veta något. De gifter sig och Chuck flyttar in hos Larry och de ovetande barnen. Men en myndighetsanställd blir misstänksam och plötsligt är paret förstasidesstoff. Nu tvingas Chuck och Larry spela upp en en charad som förälskade nygifta...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

den tid jag först berättas om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i ungefär som idé eller inte. Efter att ha sett det Jag ska bara använda att föreslå att jag verkligen uppskattar. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för de individer som den typ av genre Komedi, Romantik, . Du kan möjligen titta på den utan kostnad genom att helt enkelt klick en knapp och registrera, Det är möjligt att du kan titta otroligt många senaste filmtitlar utan kostnad.

... titta på strömmande Härmed förklarar jag er Chuck och Larry i högsta kvalitet 720p ....




Executive Producer : Barry Bernardi, Screenplay : Barry Fanaro, Producer : Amanda Morgan Palmer, Art Direction : Alan Au, Art Direction : David Swayze, Special Effects : Allen Hall, Music : Rupert Gregson-Williams, Line Producer : Daryl Kass, Casting : Roger Mussenden, Screenplay : Alexander Payne, Producer : Jack Giarraputo, Producer : Adam Sandler, Director of Photography : Dean Semler, Producer : Tom Shadyac, treatment : Lew Gallo, Producer : James D. Brubaker, Director : Dennis Dugan, Producer : Michael Bostick, Editor : Jeff Gourson, Production Design : Perry Andelin Blake, Screenplay : Jim Taylor
säker, nu du kan se film av Härmed förklarar jag er Chuck och Larry helt längd och hitta den hyperlänk till detta film Härmed förklarar jag er Chuck och Larry i hd-format.


Tags: coming out, firemen, single, pretend relationship,

[1080p] Härmed förklarar jag er Chuck och Larry (2007) Online Streaming Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "[1080p] Härmed förklarar jag er Chuck och Larry (2007) Online Streaming"

Post a Comment